Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2006 18:25 - Парад на желанията
Автор: serendipity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2006 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Мразя тъпия живот.Не предлага нищо ново.Е, предлага всъщност, но за хората с мноого пари. Единствено тази година се чувствам жива и то защото имам кандидатстудентски изпит. Стресът май наистина не бил толкова вреден!Поне на мен ми помогна да осмисля няколко неща:
          1.Искам права коса, но това го искам от край време .
         2.Искам да знам английски език добре. Целта е изпълнима, стига да седна на задника си и да уча. Колко лесно звучи и как имам чувството , че всичко знам и... аха, да проговоря English и си глътвам и граматиката, и всичко останало ,нужно да кажа нещо смислено .
        3.Искам да имам хубава работа. Не знам защо има някакъв неписан закон , че тийнейджърите трябва да работят като сервитьори,бармани, продавачи и все такива ""интересни"" нещица ,които те карат да спиш от скука. Не разбирам и друго нещо-защо ,по дяволите,тези ,които предлагат работа не определят в обявите какво ще е желателното облекло.Случи ми се да отида облечена като за делова среща, а шефът, или не знам какво се пада там, беше по дънки. Срааам ,срааааам!Това ме подсеща друго нещо:
      4.Искам да имам повече самочувствие и да не почервенявам при първия неудобен момент. Писна ми да пелтеча като някое малко детенце , оправдаващо се защо е развалило транзистора(случи ми се като бях на 5).
     5. Това всъщност е допълнение към номер 2.искам да ме приемат желаната специалност в Софийския университет.
     ...по ангелите,какво искам всъщност .Идва ми да за..а всичко ,да си хвана багажа и да ида в гората, да заживея като някой герой от някоя книга...Невъзможно ,нали?То вече не останаха гори  май...Оставям всичко с отворен край ,днес съм депресирана...


Тагове:   парад,


Гласувай:
0



1. arnette - :)
30.05.2006 19:06
Винаги може да станеш "романтичен хижар". За да започнеш готина работа без квалификация ти трябват или връзки, или мега талант, или и двете. Споко, ще те приемат. Ако си учиш.
цитирай
2. анонимен - Ако си учиш.
30.05.2006 23:53
Макар и това да не е гаранция
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: serendipity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14224
Постинги: 4
Коментари: 11
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930